Як працює маркетинг у супермаркеті
Кожен з нас ходить до супермаркету, і кожен з нас хоча б раз був у магазині "Сільпо".
І сьогодні, наші студенти 3-го курсу,
теж відвідали цю мережу супермаркетів, але не для того, щоб щось купити, а щоб дізнатися багато подробиць, про те, як само працює маркетинг у супермаркеті.
Студенти багато чого нового для себе дізнались, і, можливо, почали дивитися на магазини іншим поглядом. Студентам дали декілька порад, як краще привернути увагу покупців, чи варто проводити ярмарки з дигустацією власної продукції, чи потрібно проводити різні майстеркласи для маленьких клієнтів магазину.
Також студенти дізналися, що "Сільпо" - один із небагатьох у світі великих мережевих ритейлерів, який створює індивудуальний тематичний дизайн для кожного магазину.
Цікавий факт, про який дізнались студенти: саме «Сільпо» один з перших, хто почав продавати товари під власною маркою.
Всім вдалих продажів!
Слава Україні!
Модератор: Людмила Малишенко
Автор тексту: Афієнко Анна